Вид документа :
Шифр издания : 74.261.7/А-724
Заглавие : Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид.
Выходные данные : Рівне: Перспектива, 2004
Колич.характеристики :388 c
Серия: Майстерня інновацій
Цена : 15.00 р.
УДК : 14
ББК : 74.261.7
Предметные рубрики: Інтерактивні технології
Содержание : Інноваційні ідеї демократизації та менеджменту школи/ С. Клепко. Як управляти шкільною освітою?(Американський досвід на тлі українських освітніх реалій)/ В. Громовий. "Україна-США: паралелі освіти"/ О. Желюк. Використання інтерактивних технологій в управлінській діяльності./ Л. Середяк, О. Янушевич. До питання громадянської освіти в сучасній школі/ М. Ростоцька. Інтерактивні технології навчання- реальний шлях до оновлення української школи./ О. Пометун. Інтерактивний тренінг для вчителів:Створюємо демократичне середовище уроку./ В. Крутоус. Рейтингове оцінювання діяльності шкіл протягом навчального року/ Л. Козак, о. Копанська. Благодійні фонди - запорука прозорого використання неурядових коштів у державних закладах освіти./ О. Демчук. Використання закордонного досвіду в адміністративно - фінансовому управлінні школою./ А. Гонорська, О. Франчук. Використання сучасних технологій - створення нових можливостей розвитку післядипломної освіти./ М. Жук. Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу./ О. Шиян. До питання досвіду впровадження інтерактивних технологій / О. Пометун. Природа - очима душі/ Л. Балаба. Щоб шкільний твір не був тягарем/ І. Віллер. Прагнення реалізувати себе/ Т. Голуб. Комунікативний підхід у викладанні іноземної мови./ С. Куриш. Навчання письму як методична проблема./ Л. Люта, Т. Каша. Через науково-дослідницьке проектування до особистісно-орієнтованого навчання./ В. Саверська-Лихошва. Інтегровані уроки географії й англійської мови/ П. Скавронський. Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови через знайомство з історією та культурою/ О. Франчук. Інтеграція ідей громадянської освіти у викладанні суспільних дисциплін./ Л. Середяк, А. Ковтонюк. Робота над проектами у викладанніанглійської мови./ Є. Зіннуров. Метод проектів на уроках громадянської освіти./ Г. Сеньковська. Практичне право.Нові підходи до викладання права в середній школі./ Т. Ремех. Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи"АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов./ О. Полуботько. Використання методу критичного мислення на уроках англійської мови./ О. Тарасова. Закордонний досвід як стимул до змін у викладанні та вивченні шкільної історії в Україні./ І. Костюк. Сучасні підходи у викладанні історії./ О. Войтенко. Деякі аспекти шляху виховання громадянина./ С. Ратушняк. Метод навчальних проектів./ Н. Морзе. Країна мрії: симуляційна гра чи підготовка до життя./ С. Мурзаков. Американські підходи в гуманітарній галузі на приладі створення освітнього центру./ С. Буко. Урядуй собі сам- урятуй себе сам!/ Т. Оратовський, В. Шторлін. Інтернет-сторінка-інформаційне поле місцевої громади./ О. Педан-Слєпухіна. Молодь обирає дію- нова форма громадянського виховання учнів./ А. Панченков. Волонтерство- невід'ємна складова виховної роботи в сучасній школі./ Л. Шашура. Волонтерство-шлях до громадського суспільства./ О. Жадько. Дитячі громадські організації як елемент громадянської освіти./ С. Саєнко. Дебати: інтерактивний спосіб мислення./ О. Тищенко. Від учнівського самоврядування до самоврядування вчителів і батьків./ Н. Вукіна. Впровадження методу складання проектів у навчально-виховному процесі сільської школи./ О. Шкарупа. Учнівські проекти, спрямовані на реалізацію права дитини на вільне висловлювання./ О. Цимбал. Від програм партнерів до інтеграції курсу громадянської освіти./ Т. Лаворік, О. Кукла. Осмислення ролі гендерної освіти./ В. Пащук. Чотири "родзинки"освітянського досвіду./ Н. Дементієвська.
Аннотация: 10
Экземпляры : всего : ВІЛ(1), ЧЗ(1)
Свободны : ВІЛ(1), ЧЗ(1)