> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: E2/2005/20 Газета 2005г. № 20 Чтобы не было мучительно больно. - С.3 фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА, ЗАРУБІЖНА Classroom role-playing 'limited'. - С.2 фывфыв: РОЛЬОВА ГРА Hello, boys and girls. - С.5-6 фывфыв: ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ All Around Us. - С.9-10 фывфыв: СВІТ, НАВКОЛИШНІЙ Petroleum: What Is It? How Was It Created? What Is It Used For?. - С.11-12 фывфыв: ЕНЕРГЕТИКА Information Without Barriers . - С.13-14 фывфыв: ІНФОРМАЦІЙНОЇ, ТЕХНОЛОГІЇ Harry Potter abd the Philosopher's Stone. - С.15-16 фывфыв: ГАРІ ПОТЕР, СЦЕНАРІЙ Step-by-step to Great Results: Cambridge Competition for Teachers of English. - С.17-18 фывфыв: МІЖНАРОДНА ОСВІТА, КОНКУРС, АНГЛ. МОВА "Cindarella" or " The Use of Learning". - С.21-23 фывфыв: РОЗКЛАД, РОЗПОРЯДОК ДНЯ, ПОПЕЛЮШКА, КАЗКА ПОПЕЛЮШКА The First Princes to Rule in Russia. - С.24-25 фывфыв: ІСТОРІЯ, князівство, ПЕРСОНАЛІЇ, ІСТОРІЯ Great Britain. - С.29-30 фывфыв: ВЕЛИКОБРИТАНІЯ Envy. - С.33 фывфыв: ПОЧУТТЯ ЗАЗДРІСТЬ Соловова, Е. Развитие и роль коммуникативных умений: традиции и перспективы / Е. Соловова. - С.34-41 фывфыв: КОМУНИКАТИВНА, КОМПЕТЕНЦІЯ Кузьменкова, Ю. Стратегии речевого поведения в англоязычной среде / Ю. Кузьменкова. - С.42-47 фывфыв: МОВНА ПОВЕДІНКА Нет сведений об экземплярах |