> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2005/1 2005г.1 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - №1.) Наша мета - Україна в об'єднананій Європі ( з промови Президента України В.Ющенка ). - С.4 фывфыв: ЄВРОРАДА Крючков, Г. Навчальний план підготовки бакалавра/магістра з іноземної філології у світлі Болонського процесу / Г. Крючков ; Л. Калініна; А. Іванова; В. Редько; І. Васильцова; І. Гільман. - С.6-15 фывфыв: ВИЩА ОСВІТА, ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА, ІV етап всеукраїнських олімпіад з іноземних мов . - С.16-25 фывфыв: ОЛІМПІАДА ДЛЯ 9-11 КЛАСІВ, олімпіада всеукраїнська A Little Teapot/ A'm a Little Snowman. - С.26 фывфыв: ПІСНЯ, ПІСНІ, РІЗДВО Калініна, Л. Your Englishspeaking World: Sound Land / Л. Калініна ; А. Іванова; В. Редько; І. Васильцова; І. Гільман. - С.28-38 фывфыв: РИМОВКИ, УРОК АНГЛ. МОВИ Seamster, R. Reading Skills / R. Seamster ; Т. Галаневич; Т. Станівська; Т. Новосельська; Л. Івашкевич. - С.38-41 фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ Лазурко, О. День німецької мови " Wir Lieben Deutsch " у 6-7 классах / О. Лазурко ; Т. Ситдикова; О. Вєтохов; А. Богаєвська; Б. Пірлмен. - С.42-46 фывфыв: НІМЕЦКА МОВА, день німецької мови Іванова, А. Використання інтерактивних технологій на уроках німецької мови з опорою на автентичний матеріал посібника " Sowieso" / А. Іванова ; В. Редько; І. Васильцова; І. Гільман. - С.46-50 фывфыв: НІМЕЦКА МОВА, ІНТЕРАКТИВНІСТЬ Галаневич, Т. У вирі культурного життя. Підсумковий урок німецької мови у 9-му класі / Т. Галаневич ; Т. Станівська; Т. Новосельська; Л. Івашкевич. - С.51-53 фывфыв: НІМЕЦКА МОВА Ситдикова, Т. Знання, втіленне у пісні / Т. Ситдикова ; О. Вєтохов; А. Богаєвська; Б. Пірлмен. - С.54-59 фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІСНЯ Редько, В. Вивчаємо другу іноземну ! / В. Редько ; І. Васильцова; І. Гільман. - С.62-66 фывфыв: друга мова Станівська, Т. Підготовка майбутнього вчителя до здійснення диференційованого навчання / Т. Станівська ; Т. Новосельська; Л. Івашкевич. - С.67-73 фывфыв: ВИЩА ОСВІТА, ПРОФЕСІЯ ВЧИТЕЛЯ Вєтохов, О. Наслухатися іноземної мови / О. Вєтохов ; А. Богаєвська; Б. Пірлмен. - С.74-82 фывфыв: АУДІЮВАННЯ Васильцова, І. Вчимося із задоволенням та користю, або чому французькі діти народжуються із зачискою, англійські - з ложкою, а украхнські - у сорочці / І. Васильцова ; І. Гільман. - С.84-89 фывфыв: ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО Новосельська, Т. Перехрестя дум / Т. Новосельська ; Л. Івашкевич. - С.90-92 фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ Богаєвська, А. Метод опозиції при дослідженні метафори / А. Богаєвська ; Б. Пірлмен. - С.93-97, метафора Гільман, І. Національна своєрідність понять " багатствоЄ і " бідність " в українській і французькій фразеології / І. Гільман. - С.98-99 фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЯ, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Івашкевич, Л. Чи може український дурень прибити пудинг на стіну? / Л. Івашкевич. - С.100-102 фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ Ethnocultural Implications of Plant Images in D.L. Lawrence's Novel " Lady Chatterley's Lover ". - С.104-116 фывфыв: КВІТИ, етнокультурологія, ЛІТЕРАТУРА АНГЛІЇ Молодіжний інтерактивний клуб: Особливости діяльності. - С.120-127 фывфыв: ІНТЕРАКТИВНІСТЬ Пірлмен, Б. Як навчитися мислити / Б. Пірлмен. - С.126-128 фывфыв: МИСЛЕННЯ, ПСИХОЛОГІЯ Нет сведений об экземплярах |