81.2(3=Англ)922
С 91


   
    Сучасні проблеми германського та романського мовознавства [Текст] : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. - Рівне : [б. и.], 2016. - 510 с. - Б. ц.
    Содержание:
Воробйова, Л. Коментар до художнього твору в контексті міжкультурної комунікації / Воробйова. - С .9-15
Кочубей, О. Основні риси поняття "міжкультурна компетенція" в структурі перекладацької компетентності / Кочубей. - С .15-20
Самковська, І. Внутренняя форма и мотивированность производного слова / Самковська. - С .20-25
Войтенко, І. Роль географічних стереотипів у англомовному політичному дискурсі / Войтенко. - С .25-29
Ступчик, З. Підприємлевість як засіб активізації розвитку міжкультурної комунікації учнів на уроці англійської мови / З. Ступчик. - С .29-33
Денисова, С. Способи вираження інтенції звинувачення / С. Денисова. - С .33-36
Верьовкіна, О. Комунікативні інтенції в американському дискурсі / Верьовкіна. - С .36-42
Калиниченко, М. Загублений острів Германа Мелвілла / Калиниченко. - С .42-46
Воробйова, І. До проблеми передачі стилістично забарвленої лексики в перекладах роману Т. Пратчетта “Правда” / Воробйова. - С .46-58
Фрідріх, А. Особливості семантики англійських онімів у творах Агати Крісті / А. Фрідріх
Бєлова, С. Проектна методика як засіб формування креативних здібностей особистості у творчій спадщині Г. Шаррельмана / Бєлова. - С .80-87
Божок, О. Мовна компетентність у координатах підготовки вчителя іноземних мов (англійська) / Божок. - С .135-144
Гронь, Л. Переказ іншомовного тексту як методична проблема / Гронь. - С .147-153
Лук’янчук, М. Формування та розвиток творчих здібностей молодших школярів у змісті предмета "Іноземна мова" / Лук’янчук. - С .153-162
Бердичевська, І. Формування полікультурної компетентності студентів засобами іноземної мови / Бердичевська. - С .162-178
Судима, Т. Застосування комунікативних методик у викладанні граматики англійської мови / Судима. - С .178-182
Антоненко, Н. Використання інтерактивних технологій у процесі навчання іншомовного мовленнєвого спілкування / Антоненко. - С .182-187
Федоришин, О. Технологія застосування кооперативного навчання на заняттях з іноземної мови у вищій школі / О. Федоришин. - С .191-199
Чапюк, Ю. Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчого мислення молодших школярів засобами іноземної мови / Чапюк. - С .203-207
Антюхова, Н. Структурна модель творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов / Антюхова. - С .210-219
Денисова, С. Нетрадиційні методики викладання іноземних мов / С. Денисова. - С .227-233
Бігунова, С. Вплив компонентів культури на процес культурологічно зорієнтованого навчання іноземної мови / Бігунова. - С .233-237
Ніколаєва, І. Полікультурне виховання та вплив гендеру на процес спілкування іноземною мовою / Ніколаєва. - С .237-249
Бойко, Н. Роль і місце патріотичного виховання в процесі формування соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови / Бойко. - С .249-256
Луцик, І. Принципи та методичні прийоми комунікативного навчання англійської мови / Луцик. - С .256-267
Михальчук, Н. До проблеми культуроспрямованого оволодіння студентами іноземними мовами / Михальчук. - С .267-275
Федорець, М. Теоретичний аспект професійної компетентності сучасного викладача іноземної мови іноземної мови / Федорець. - С .275-282
Постоленко, І. Участь британських батьків в організації шкільного педагогічного процесу / Постоленко. - С .282-285
Бляшевська, А. Методи підвищення рівня активності студентів-підлітків коледжу / Бляшевська. - С .285-289
Федоришин, О. Колаборативне навчання як інтерактивний метод навчання іноземної мови у вищій школі / Федоришин. - С .289-297
Березіна, Н. Педагогічні технології на основі активізації та інтенсифікації діяльності студентів / Березіна. - С .304-316
ББК 81.2(3=Англ)922

Перейти к внешнему ресурсу http://dspace.udpu.edu.ua//bitstream/6789/6120/1/Rivne-2016_zbirnyk.pdf